Rejestracja na wizytę u lekarza, elektroniczny dostęp do historii leczenia w placówce czy też wyników badań diagnostycznych i laboratoryjnych. To tylko niektóre z usług elektronicznych, jakie stopniowo są wdrażane w Szpitalu Megrez w Tychach. Projekt o wartości ponad 5 mln złotych został zrealizowany ze środków unijnych. To kolejny krok w rozwoju placówki.

Dzięki systematycznie rozwijanym e-usługom pacjenci będą mieli możliwość sprawdzenia dostępności terminów przyjęć przez lekarzy w poszczególnych poradniach oraz dokonywania rezerwacji w określonym terminie. Przed każdą wizytą wysyłane będą specjalne powiadomienia informujące o terminie zbliżającej się wizyty. Dzięki temu pacjent będzie mógł ją potwierdzić lub odwołać. Elektroniczna dokumentacja umożliwi natomiast wysyłanie i odbiór np. wyników badań laboratoryjnych.

Projekt e-usług powstał z myślą o pacjentach, aby usprawnić im kontakt ze szpitalem oraz ułatwić część procedur. System jest bardzo intuicyjny. Aby skorzystać z e-usług, wystarczy wejść na stronę główną Szpitala Megrez (www.szpitalmegrez.pl) i wybrać ikonę z napisem „Portal Pacjenta”. Po zalogowaniu się do swojego konta poprzez Profil Zaufany, e-dowód, moje ID lub profil, który możemy założyć bezpośrednio na stronie, będziemy mogli umówić się na wizytę, sprawdzić naszą historię pobytów w Szpitalu czy aktualne wyniki badań. Na portalu znajdziemy również informację o terminach leczenia w poszczególnych poradniach, a także będziemy mogli wypełnić wszelkie niezbędne zgody, np. o udostępnianiu informacji o naszym stanie zdrowia. Ważne jest, że na każdym etapie jesteśmy w stanie taką zgodę anulować lub wypełnić na nowo. Na stronie znajdują się również ankiety satysfakcji pacjenta z odbytej wizyty.

scroll Skip to content