TRYB SKŁADANIA SKARG I WNIOSKÓW
W przypadku naruszenia praw pacjenta można:
Zwrócić się z interwencją do bezpośredniego przełożonego osoby udzielającej świadczenia lub Pełnomocnika ds. Pacjenta.*
SKARGI I WNIOSKI można składać bezpośrednio w Kancelarii Spółki (poziom 1), a także kierować na następujący adres:
- Megrez Sp. z o.o. Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Tychach ul. Edukacji 102; 43-100 Tychy;
- e–mail: sekretariat@szpitalmegrez.pl lub e –mail: pelnomocnik.pacjenta@szpitalmegrez.pl
Dział Skarg i Wniosków Śląskiego OW NFZ rozpatruje skargi i wnioski dotyczące naruszenia praw świadczeniobiorców w zakresie udzielania świadczeń opieki zdrowotnej przez świadczeniodawców, którzy posiadają umowy ze Śląskim OW NFZ.
Skargi i wnioski mogą być zgłaszane do Działu Skarg i Wniosków:
- bezpośrednio w siedzibie na ul. Kossutha 13 od poniedziałku do piątku – w godzinach od 8.00 do 16.00;
- drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej w ramach Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP);
- pisemnie na adres:
Śląski OW NFZ
ul. Kossutha 13
40–844 Katowice.