Szpital jest otwarty na podjęcie różnych form współpracy z:

Pielęgniarki / Pielęgniarze oraz Pielęgniarki Specjalistki / Pielęgniarze Specjaliści 

udzielające / udzielający świadczeń w Oddziałach Szpitalnych: Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej, Obserwacyjno-Zakaźnym, Neurologicznym oraz Chirurgii Rekonstrukcyjnej Narządu Ruchu

Lekarze i Lekarze Specjaliści

udzielający świadczeń w Oddziałach Szpitalnych z zakresów: Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Chirurgii, Neurologii, Kardiologii oraz Geriatrii

Lekarze i Lekarze Specjaliści

udzielający świadczeń opieki zdrowotnej w Nocnej i Świątecznej Opiece Zrowotnej

Lekarze i Lekarze Specjaliści

udzielający świadczeń opieki zdrowotnej w Izbie Przyjęć

Lekarze Specjaliści (lub Rezydenci po II roku specjalizacji)

udzielający świadczeń w Poradniach:

GERIATRYCZNEJ NEUROLOGICZNEJ ORTOPEDYCZNEJ CHIRURGICZNEJ

Oto co oferujemy:

Nasze oczekiwania:

Diagnosta Laboratoryjny

Zakres obowiązków:

  • Wykonywanie badań laboratoryjnych,
  • Interpretacja badań i ich autoryzacja,
  • Obsługa aparatury medycznej,
  • Obsługa laboratoryjnego systemu informatycznego,
  • Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej.

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (analityka medyczna),
  • Czynne prawo wykonywania zawodu diagnosty laboratoryjnego,
  • Mile widziane uprawnienia serologiczne.

Technik elektroradiologii

Zakres obowiązków:

  • Wykonywanie badań z zakresu diagnostyki obrazowej (radiologia klasyczna, tomografia komputerowa, ramię C),
  • Przygotowanie do pracy oraz obsługa sprzętu radiologicznego w gabinecie / przy zabiegach operacyjnych na bloku operacyjnym,
  • Prowadzenie niezbędnej dokumentacji,
  • Sprawowanie opieki nad pacjentem w trakcie oraz po wykonaniu badania,

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie średnie zawodowe z zakresu elektroradiologii (technik elektroradiologi)
  • Znajomość obsługi aparatury radiologicznej,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w podmiocie leczniczym,
  • Empatia, życzliwość i nastawienie na pacjenta,
  • Wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilno-prawnej (według preferencji),
  • Współpracę ze zgranym i przyjaznym zespołem Zakładu Diagnostyki Obrazowej,
  • Benefity pozapłacowe: karnet Multisport, dofinansowanie kształcenia, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej placówce medycznej, będącej jednym z większych szpitali w regionie.
 

Pielęgniarka Oddziałowa / Pielęgniarz Oddziałowy – Oddział Otolaryngologiczny

 
Oferujemy:
 
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub umowę cywilnoprawną – w zależności od preferencji Kandydata) w wymiarze pełnego etatu;
  • Stabilne zatrudnienie w placówce zachowującej wysokie standardy – akredytacja Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia i certyfikacja ISO;
  • Benefity pozapłacowe: karnet Multisport, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej placówce medycznej, będącej jednym z większych szpitali w regionie.
 
Oczekiwania wobec Kandydatów:
 
  • Wykształcenie wyższe, tytuł magistra;
  • Aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki oraz specjalizacja (preferowana w dziedzinie pielęgniarstwa chirurgicznego);
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w Oddziale Szpitalnym;
  • Podstawowa wiedza z zakresu: organizacji i funkcjonowania Oddziału Szpitalnego, standardów i procedur, praw pacjenta, etyki zawodowej, ustaw i rozporządzeń obowiązujących w pielęgniarstwie i systemie ochrony zdrowia;
  • Kompetencje kierownicze: umiejętność delegowania obowiązków, nastawienie na współpracę, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność planowania i organizowania pracy, komunikatywność, umiejętność rozwiązywania konfliktów;
  • Odpowiedzialność, empatia, odporność na stres, umiejętność podejmowania decyzji pod presją;
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zarządzaniu zespołem pielęgniarskim oraz przebyte kursy, szkolenia lub studia podyplomowe związane z zarządzaniem w ochronie zdrowia. 
 
Zakres obowiązków:
 
  • Organizowanie pracy i obsad podległego personelu pielęgniarskiego, ratowników medycznych, sanitariuszy, opiekunów medycznych;
  • Ustalanie zadań na poszczególnych stanowiskach pracy;
  • Planowanie rozmieszczenia i wykorzystania podległego personelu, planowanie urlopów;
  • Rozliczanie czasu pracy i prowadzenie ewidencji czasu pracy;
  • Przeprowadzanie bieżącej i okresowej oceny pracowniczej;
  • Współpraca z Ordynatorem Oddziału w zakresie leczenia, pielęgnacji pacjentów, informowanie o stanie pacjentów i innych sprawach związanych z działalnością Oddziału;
  • Nadzór nad ekonomicznym i prawidłowym wykorzystaniem sprzętu, leków i materiałów opatrunkowych oraz innych środków niezbędnych do realizacji świadczeń medycznych;
  • Kontrola ilości zużytego sprzętu, leków i materiałów opatrunkowych itd.;
  • Uczestnictwo w codziennych raportach pielęgniarskich;
  • Uczestnictwo w odprawach pielęgniarskich i przekazywanie informacji podległemu personelowi;
  • Analizowanie potrzeb edukacyjnych podległego personelu, planowanie i przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych zgodnie z zapotrzebowaniem personelu, prowadzanie okresowo zebrań z personelem;
  • Nadzorowanie realizowanych czynnościach, dbanie o jakość udzielanych świadczeń;
  • Dbanie o porządek i dyscyplinę pracy;
  • Prowadzenie obowiązującej dokumentacji oraz kontrola dokumentowania udzielanych świadczeń;
  • Przedstawianie okresowych sprawozdań z działalności Oddziału Naczelnej Pielęgniarce;
  • Kontrolowanie badań okresowych podległego personelu;
  • Nadzorowanie przestrzegania praw pacjenta i postępowania zgodnie z zasadami etyki zawodowej;
  • Dbanie o bezpieczeństwo pacjentów i zespołu;
  • Dbanie o sprzęt i aparaturę medyczną;
  • Uczestniczenie w przygotowaniu zamówień i specyfikacji przetargowej;
  • Współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi szpitala w zakresie powierzonych zadań;
  • Współuczestniczenie w programie adaptacji zawodowej;
  • Udział w komisjach i zespołach problemowych, współudział w opracowaniu procedur, udział w przygotowaniu do akredytacji.

Kierownik izby przyjęć

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt (w zależności od preferencji);
  • Pracę w rozwijającej się, nowocześnie wyposażonej placówce posiadającej akredytację CMJ oraz certyfikację ISO;
  • Benefity pozapłacowe: karnet Multisport, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach.

Nasze oczekiwania:

  • Posiadanie prawa wykonywania zawodu lekarza oraz specjalizacji (mile widziane: w zakresie medycyny ratunkowej);
  • Co najmniej 5-letni staż pracy w Izbie Przyjęć lub SOR;
  • Dokumenty potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe;
  • Inne pożądane kwalifikacje i umiejętności zawodowe: tytuł lub stopień naukowy w dziedzinie zgodnej z profilem udzielania świadczeń, dodatkowa specjalizacja, dodatkowe certyfikaty lub uprawnienia;
  • Zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego;
  • Przygotowanie i przestawienia w formie pisemnej koncepcji rozwoju Izby Przyjęć.

Położna (położny) / pielęgniarka (pielęgniarz) specjalista ds. epidemiologii

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu,
  • Stabilne zatrudnienie w placówce zachowującej wysokie standardy – akredytacja Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia i certyfikacja ISO,
  • Benefity pozapłacowe: karnet Multisport, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej placówce medycznej, będącej jednym z większych szpitali w regionie.

Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki/położnej oraz specjalizacja w dziedzinie pielęgniarstwa epidemiologicznego lub epidemiologii,
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy na stanowisku pielęgniarki epidemiologicznej,
  • Odpowiedzialność, empatia, odporność na stres,
  • Dodatkowym atutem będą przebyte kursy oraz szkolenia związane z kontrolą zakażeń szpitalnych.

Zakres obowiązków:

  • Współuczestniczenie w opracowaniu i wdrożeniu strategii profilaktyki i zwalczania zakażeń szpitalnych,
  • Nadzorowanie i monitorowanie stanu sanitarno-epidemiologicznego, w szczególności prowadzenie nadzoru nad:
  • realizacją programu zapobiegania i kontroli zakażeń szpitalnych,
  • procesami dekontaminacji /dezynfekcji i sterylizacji,
  • metodami i technikami pracy personelu, przestrzeganiem reżimów sanitarnych,
  • prowadzeniem dokumentacji ryzyka zakażeń szpitalnych,
  • systemem transportu wewnętrznego,
  • sposobami zbierania, gromadzenia i przekazywania do utylizacji odpadów,
  • procesami dezynsekcji i deratyzacji.
  • Określanie czynników ryzyka zakażeń,
  • Przeprowadzanie dochodzeń epidemiologicznych i postępowań w przypadku wystąpienia ognisk epidemicznych,
  • Prowadzenie rejestru zakażeń szpitalnych,
  • Współuczestniczenie w planowaniu opieki nad pacjentem zakażonym.
  • Sprawowanie nadzoru nad systemem izolacji/ kohortacji pacjentów.
  • Szkolenie personelu.
  • Udział w postępowaniach przetargowych.
  • Udział w pracach Komitetu Kontroli Zakażeń Szpitalnych oraz Zespołu Kontroli Zakażeń Szpitalnych.
  • Współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Szpitala.
  • Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzani poprzez nadzorowanie przestrzegania zasad związanych z Zintegrowanym Systemem Zarządzania oraz postępowanie zgodnie z obowiązującymi instrukcjami, procedurami i innymi dokumentami regulującymi postępowanie w Spółce,  w tym wynikające z wymogów akredytacyjnych oraz ochrony danych osobowych.
  • Współpraca z Powiatową Stacją Sanitarno – Epidemiologiczną.

Zapraszamy do kontaktu z Działem Kadr i Zarządzania Zasobami Ludzkimi:
 
telefonicznie: 32 325-51-26 lub 508-911-925
mailowo: rekrutacja@szpitalmegrez.pl

Pracownicy medyczni

scroll Skip to content