Sekretarka medyczna / sekretarz medyczny
Zakres obowiązków:
- Profesjonalna obsługa Pacjentów oraz realizowanie zadań administracyjnych i kancelaryjnych na oddziałach szpitalnych i w zakładach, w szczególności:
- rejestracja oraz obsługa recepcyjna i telefoniczna Pacjentów;
- udzielanie informacji o terminach i zakresie wykonywania świadczeń medycznych;
- prowadzenie, uzupełnianie, kompletowanie, archiwizowanie dokumentacji zgodnie ze standardami obowiązującymi w Spółce;
- wprowadzanie danych do systemu informatycznego;
- współpraca i komunikacja z instytucjami zewnętrznymi w zakresie wynikającym z zajmowanego stanowiska;
- wykonywanie zestawień, rejestrów i sprawozdań;
- bieżąca współpraca i komunikacja z personelem medycznym;
- zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów w zakładzie / oddziale;
- utrzymywanie wysokiego standardu obsługi Pacjentów oraz budowanie profesjonalnego wizerunku Szpitala;
- rozliczanie pacjentów i innych płatników w ramach prowadzonej przez jednostkę działalności.
Nasze oczekiwania:
- gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym – WARUNEK KONIECZNY;
- doświadczenie w pracy na stanowisku sekretarki medycznej – WARUNEK KONIECZNY;
- wykształcenie średnie;
- sprawność w obsłudze komputera i urządzeń biurowych – mile widziana znajomość systemu Amms i Alteris;
- umiejętność bezwzrokowego pisania na komputerze;
- znajomość procedur z zakresu diagnostyki obrazowej będzie dodatkowym atutem;
- wysoka kultura osobista, rozwinięta komunikatywność i empatia;
- asertywność i odporność na stres;
- wysoko rozwinięte umiejętności organizacji pracy własnej, podzielna uwaga i zdolność wykonywania obowiązków pod presją czasu.
Oto co oferujemy:
- Ciekawa i różnorodna praca łącząca codzienny kontakt z Pacjentem oraz zadania administracyjne;
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat u pracodawcy o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Benefity pozapłacowe: karnet Multisport, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach;
- Praca od poniedziałku do piątku w systemie dwuzmianowym;
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej placówce medycznej, będącej jednym z większych szpitali w regionie.
Specjalista / Specjalistka ds. organizacyjnych
Twój zakres obowiązków:
- sporządzanie projektów dokumentów wewnętrznych i ich aktualizacja (regulaminów, instrukcji, zarządzeń);
- sporządzanie projektów umów,
- przygotowywanie pism wychodzących, prowadzenie korespondencji Działu;
- przygotowywanie zmian i dokonywanie aktualizacji w rejestrach, w których Spółka widnieje;
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w szczególności z NFZ, Urzędem Wojewódzkim, Urzędem Marszałkowskim, Ministerstwem Zdrowia, sądami i prokuraturą;
- kompletowanie, archiwizowanie, porządkowanie dokumentacji Działu;
- zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów w Dziale;
- prowadzenie ewidencji i rejestrów zgodnie z obowiązującymi w Spółce standardami;
- obsługa kancelaryjna Spółki, w tym pełnienie zastępstwa i wspieranie pracy w Sekretariacie i Kancelarii Spółki w ramach bieżących potrzeb;
- współpraca z zewnętrzną agencją PR w zakresie przygotowywania materiałów dotyczących Spółki.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane o kierunku administracja lub pokrewnym);
- co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w średniej lub dużej organizacji;
- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office oraz sprawna obsługa urządzeń biurowych;
- umiejętność sprawnego przygotowywania tekstu pisanego;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- umiejętność pracy w zespole, nastawienie na współpracę, komunikatywność, sumienność i rzetelność.
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat u pracodawcy o ugruntowanej pozycji na rynku;
- czas pracy zgodny ze standardami obowiązującymi w jednostkach służby zdrowia, w wymiarze 37 godz. 55 min. tygodniowo – w piątki pracujemy tylko do 13!
- benefity pozapłacowe: karnet Multisport, dofinansowanie kształcenia, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach;
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej placówce medycznej, będącej jednym z większych szpitali w regionie.
Specjalista / specjalistka ds. technicznych
Zakres obowiązków:
- Utrzymanie infrastruktury technicznej obiektu zgodnie z wymogami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami;
- Nadzór i kontrola nad remontami, pracami konserwacyjnymi, przeglądami, modernizacjami, naprawami;
- Podejmowanie działań naprawczych w sytuacjach awarii sprzętu lub instalacji;
- Monitorowanie budżetu oraz stała optymalizacja kosztów eksploatacyjnych;
- Współpraca z dostawcami mediów i usług serwisowych oraz nadzór nad ich rozliczaniem;
- Współpraca ze służbami BHP i ppoż. oraz innymi komórkami organizacyjnymi szpitala;
- Współpraca z oddziałami szpitalnymi w zakresie organizacji technicznej szpitala;
- Nadzór nad obiegiem otrzymywanych pism i faktur;
- Monitorowanie i nadzorowanie przeglądów okresowych;
- Nadzór nad dokumentacją techniczną obiektu;
- Sporządzanie zestawień, analiz, harmonogramów, pism zgodnie z obowiązującymi z Spółce standardami;
- Obsługa bazy danych odpadowych;
- Zapewnienie sprawności sprzętu i aparatury medycznej, w tym nadzór nad instalacją, odbiorem, przeglądami, pracami konserwacyjnymi.
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie techniczne średnie lub wyższe;
- Biegłe poruszanie się po zagadnieniach związanych z techniczną obsługą obiektów;
- Posiadanie wiedzy z zakresu sprzętu i aparatury medycznej;
- Znajomość prawa budowlanego i umiejętność stosowania się do jego wymogów w praktyce;
- Znajomość oraz umiejętność obsługi systemów: elektrycznych. Wodnokanalizacyjnych, przeciwpożarowych;
- Sumienność, odpowiedzialność, umiejętności organizacyjne i rozwinięte myślenie analityczne;
- Gotowość do podejmowania nowych zadań i stawiania czoła pojawiającym się problemom;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Nastawienie na realizację celów;
- Sprawne posługiwanie się pakietem Microsoft Office.
Oto co oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat u pracodawcy o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Czas pracy zgodny ze standardami obowiązującymi w jednostkach służby zdrowia, w wymiarze 37 godz. 55 min. tygodniowo – w piątki pracujemy tylko do 13!
- Benefity pozapłacowe: karnet Multisport, dofinansowanie kształcenia, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach;
- Współpracę ze zgranym i przyjaznym zespołem w dobrej atmosferze;
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej placówce medycznej, będącej jednym z większych szpitali w regionie.
Specjalista / specjalistka ds. inwestycji
Zakres obowiązków:
- Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji i remontów;
- Prowadzenie i rozliczanie projektów zgodnie z zawartymi umowami oraz standardami obowiązującymi dla poszczególnych programów;
- Nadzór nad harmonogramem rzeczowo-finansowym;
- Nadzór nad budżetem projektu oraz kontrola prawidłowości wydatkowania środków;
- Przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji związanej z prowadzeniem i rozliczaniem inwestycji, w tym dokumentacji technicznej, wniosków, raportów, harmonogramów, pism;
- Archiwizowanie dokumentacji zgodnie z wymogami;
- Raportowanie o stanie realizacji i rozliczania inwestycji;
- Ścisła współpraca w innymi komórkami organizacyjnymi merytorycznie zaangażowanymi w realizację projektów oraz z Działem Finansowo-Księgowym w zakresie rozliczania projektu;
- Bieżąca współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w tym prowadzenie korespondencji, udzielanie wyjaśnień, przedkładanie wymaganych dokumentów;
- Identyfikowanie i sygnalizowanie odchyleń i zagrożeń w realizacji projektu;
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe techniczne;
- Doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowania i prowadzenia inwestycji;
- Umiejętność weryfikowania harmonogramów rzeczowo-finansowych oraz kosztorysów;
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej;
- Swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office
- Obsługa platform rozliczeniowych SL2014, LSI RPO;
- Sumienność, odpowiedzialność, umiejętności organizacyjne i rozwinięte myślenie analityczne
- Umiejętność pracy w zespole;
- Nastawienie na realizację celów;
Oto co oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat u pracodawcy o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Czas pracy zgodny ze standardami obowiązującymi w jednostkach służby zdrowia, w wymiarze 37 godz. 55 min. tygodniowo – w piątki pracujemy tylko do 13!
- Benefity pozapłacowe: karnet Multisport, dofinansowanie kształcenia, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach;
- Współpracę ze zgranym i przyjaznym zespołem w dobrej atmosferze;
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej placówce medycznej, będącej jednym z największych szpitali w regionie.