Sekretarka medyczna / sekretarz medyczny

Zakres obowiązków:

  • Profesjonalna obsługa Pacjentów oraz realizowanie zadań administracyjnych i kancelaryjnych na oddziałach szpitalnych i w zakładach, w szczególności:
  • rejestracja oraz obsługa recepcyjna i telefoniczna Pacjentów;
  • udzielanie informacji o terminach i zakresie wykonywania świadczeń medycznych;
  • prowadzenie, uzupełnianie, kompletowanie, archiwizowanie dokumentacji zgodnie ze standardami obowiązującymi w Spółce;
  • wprowadzanie danych do systemu informatycznego;
  • współpraca i komunikacja z instytucjami zewnętrznymi w zakresie wynikającym z zajmowanego stanowiska;
  • wykonywanie zestawień, rejestrów i sprawozdań;
  • bieżąca współpraca i komunikacja z personelem medycznym;
  • zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów w zakładzie / oddziale;
  • utrzymywanie wysokiego standardu obsługi Pacjentów oraz budowanie profesjonalnego wizerunku Szpitala;
  • rozliczanie pacjentów i innych płatników w ramach prowadzonej przez jednostkę działalności.

Nasze oczekiwania:

  • gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym – WARUNEK KONIECZNY;
  • doświadczenie w pracy na stanowisku sekretarki medycznej – WARUNEK KONIECZNY;
  • wykształcenie średnie;
  • sprawność w obsłudze komputera i urządzeń biurowych – mile widziana znajomość systemu Amms i Alteris;
  • umiejętność bezwzrokowego pisania na komputerze;
  • znajomość procedur z zakresu diagnostyki obrazowej będzie dodatkowym atutem;
  • wysoka kultura osobista, rozwinięta komunikatywność i empatia;
  • asertywność i odporność na stres;
  • wysoko rozwinięte umiejętności organizacji pracy własnej, podzielna uwaga i zdolność wykonywania obowiązków pod presją czasu.

Oto co oferujemy:

  • Ciekawa i różnorodna praca łącząca codzienny kontakt z Pacjentem oraz zadania administracyjne;
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat u pracodawcy o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Benefity pozapłacowe: karnet Multisport, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach;
  • Praca od poniedziałku do piątku w systemie dwuzmianowym;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej placówce medycznej, będącej jednym z większych szpitali w regionie.

Specjalista / Specjalistka ds. organizacyjnych

Twój zakres obowiązków:

  • sporządzanie projektów dokumentów wewnętrznych i ich aktualizacja (regulaminów, instrukcji, zarządzeń);
  • sporządzanie projektów umów,
  • przygotowywanie pism wychodzących, prowadzenie korespondencji Działu;
  • przygotowywanie zmian i dokonywanie aktualizacji w rejestrach, w których Spółka widnieje;
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w szczególności z NFZ, Urzędem Wojewódzkim, Urzędem Marszałkowskim, Ministerstwem Zdrowia, sądami i prokuraturą;
  • kompletowanie, archiwizowanie, porządkowanie dokumentacji Działu;
  • zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów w Dziale;
  • prowadzenie ewidencji i rejestrów zgodnie z obowiązującymi w Spółce standardami;
  • obsługa kancelaryjna Spółki, w tym pełnienie zastępstwa i wspieranie pracy w Sekretariacie i Kancelarii Spółki w ramach bieżących potrzeb;
  • współpraca z zewnętrzną agencją PR w zakresie przygotowywania materiałów dotyczących Spółki.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe (mile widziane o kierunku administracja lub pokrewnym);
  • co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w średniej lub dużej organizacji;
  • bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office oraz sprawna obsługa urządzeń biurowych;
  • umiejętność sprawnego przygotowywania tekstu pisanego;
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • umiejętność pracy w zespole, nastawienie na współpracę, komunikatywność, sumienność i rzetelność.

To oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat u pracodawcy o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • czas pracy zgodny ze standardami obowiązującymi w jednostkach służby zdrowia, w wymiarze 37 godz. 55 min. tygodniowo – w piątki pracujemy tylko do 13!
  • benefity pozapłacowe: karnet Multisport, dofinansowanie kształcenia, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach;
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej placówce medycznej, będącej jednym z większych szpitali w regionie.

Specjalista / specjalistka ds. technicznych

Zakres obowiązków:

  • Utrzymanie infrastruktury technicznej obiektu zgodnie z wymogami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami;
  • Nadzór i kontrola nad remontami, pracami konserwacyjnymi, przeglądami, modernizacjami, naprawami;
  • Podejmowanie działań naprawczych w sytuacjach awarii sprzętu lub instalacji;
  • Monitorowanie budżetu oraz stała optymalizacja kosztów eksploatacyjnych;
  • Współpraca z dostawcami mediów i usług serwisowych oraz nadzór nad ich rozliczaniem;
  • Współpraca ze służbami BHP i ppoż. oraz innymi komórkami organizacyjnymi szpitala;
  • Współpraca z oddziałami szpitalnymi w zakresie organizacji technicznej szpitala;
  • Nadzór nad obiegiem otrzymywanych pism i faktur;
  • Monitorowanie i nadzorowanie przeglądów okresowych;
  • Nadzór nad dokumentacją techniczną obiektu;
  • Sporządzanie zestawień, analiz, harmonogramów, pism zgodnie z obowiązującymi z Spółce standardami;
  • Obsługa bazy danych odpadowych;
  • Zapewnienie sprawności sprzętu i aparatury medycznej, w tym nadzór nad instalacją, odbiorem, przeglądami, pracami konserwacyjnymi.

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie techniczne średnie lub wyższe;
  • Biegłe poruszanie się po zagadnieniach związanych z techniczną obsługą obiektów;
  • Posiadanie wiedzy z zakresu sprzętu i aparatury medycznej;
  • Znajomość prawa budowlanego i umiejętność stosowania się do jego wymogów w praktyce;
  • Znajomość oraz umiejętność obsługi systemów: elektrycznych. Wodnokanalizacyjnych, przeciwpożarowych;
  • Sumienność, odpowiedzialność, umiejętności organizacyjne i rozwinięte myślenie analityczne;
  • Gotowość do podejmowania nowych zadań i stawiania czoła pojawiającym się problemom;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Nastawienie na realizację celów;
  • Sprawne posługiwanie się pakietem Microsoft Office.

Oto co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat u pracodawcy o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Czas pracy zgodny ze standardami obowiązującymi w jednostkach służby zdrowia, w wymiarze 37 godz. 55 min. tygodniowo – w piątki pracujemy tylko do 13!
  • Benefity pozapłacowe: karnet Multisport, dofinansowanie kształcenia, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach;
  • Współpracę ze zgranym i przyjaznym zespołem w dobrej atmosferze;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej placówce medycznej, będącej jednym z większych szpitali w regionie.

Specjalista / specjalistka ds. inwestycji

Zakres obowiązków:

  • Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji i remontów;
  • Prowadzenie i rozliczanie projektów zgodnie z zawartymi umowami oraz standardami obowiązującymi dla poszczególnych programów;
  • Nadzór nad harmonogramem rzeczowo-finansowym;
  • Nadzór nad budżetem projektu oraz kontrola prawidłowości wydatkowania środków;
  • Przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji związanej z prowadzeniem i rozliczaniem inwestycji, w tym dokumentacji technicznej, wniosków, raportów, harmonogramów, pism;
  • Archiwizowanie dokumentacji zgodnie z wymogami;
  • Raportowanie o stanie realizacji i rozliczania inwestycji;
  • Ścisła współpraca w innymi komórkami organizacyjnymi merytorycznie zaangażowanymi w realizację projektów oraz z Działem Finansowo-Księgowym w zakresie rozliczania projektu;
  • Bieżąca współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w tym prowadzenie korespondencji, udzielanie wyjaśnień, przedkładanie wymaganych dokumentów;
  • Identyfikowanie i sygnalizowanie odchyleń i zagrożeń w realizacji projektu;

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne;
  • Doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowania i prowadzenia inwestycji;
  • Umiejętność weryfikowania harmonogramów rzeczowo-finansowych oraz kosztorysów;
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej;
  • Swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office
  • Obsługa platform rozliczeniowych SL2014, LSI RPO;
  • Sumienność, odpowiedzialność, umiejętności organizacyjne i rozwinięte myślenie analityczne
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Nastawienie na realizację celów;

Oto co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat u pracodawcy o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Czas pracy zgodny ze standardami obowiązującymi w jednostkach służby zdrowia, w wymiarze 37 godz. 55 min. tygodniowo – w piątki pracujemy tylko do 13!
  • Benefity pozapłacowe: karnet Multisport, dofinansowanie kształcenia, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach;
  • Współpracę ze zgranym i przyjaznym zespołem w dobrej atmosferze;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej placówce medycznej, będącej jednym z największych szpitali w regionie.

W razie zainteresowania przyszłym zatrudnieniem w Pionie Administracyjnym Szpitala zapraszamy do indywidualnego kontaktu z Działem Kadr i Zarządzania Zasobami Ludzkimi: tel. (32) 325-51-26, rekrutacja@szpitalmegrez.pl

Pracownicy administracyjni

scroll Skip to content