Specjalista / Specjalistka ds. kadrowych

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie dokumentów związanych z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi standardami;
  • Obsługa umów kontraktowych i umów zleceń pracowników medycznych, gospodarczych i administracyjnych Szpitala;
  • Comiesięczna weryfikacja i zatwierdzanie rachunków i faktur zleceniobiorców;
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy i nadzór nad poprawnością harmonogramów czasu pracy pracowników medycznych;
  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo-płacowym;
  • Nadzór nad terminami badań lekarskich, szkoleń BHP i ważnością wymaganych uprawnień;
  • Tworzenie pism, analiz i sprawozdań na potrzeby Działu, innych komórek organizacyjnych oraz instytucji zewnętrznych;
  • Bieżąca obsługa kadrowa Pracowników Spółki.

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie zawodowe w zakresie administracji kadrowej;
  • Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz umiejętność stosowania ich w praktyce;
  • Praktyczna znajomość zagadnień związanych z czasem pracy, umiejętność tworzenia i weryfikacji harmonogramów czasu pracy;
  • Doświadczenie w obsłudze programów kadrowo-płacowych;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i komunikacyjne;
  • Umiejętność pracy w zespole i nastawienie na współpracę.

Oto co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat u pracodawcy o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Czas pracy zgodny ze standardami obowiązującymi w jednostkach służby zdrowia, w wymiarze 37 godz. 55 min. tygodniowo – w piątki pracujemy tylko do 13!
  • Benefity pozapłacowe: karnet Multisport, dofinansowanie kształcenia, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach.

Pełnomocnik ds. praw pacjenta

Zakres obowiązków:

  • nadzór nad przestrzeganiem oraz stały monitoring przestrzegania praw pacjenta w Spółce,
  • przyjmowanie ustnych i pisemnych skarg, wniosków i od pacjentów i członków ich rodzin wraz z analizą skarg i proponowaniem działań naprawczych,
  • podejmowanie działań interwencyjnych w sytuacjach naruszenia prawa pacjenta,
  • opracowywanie raportów o wpływających do Spółki skargach, wnioskach i pochwałach,
  • przygotowywanie okresowych analiz z badania opinii pacjentów,
  • pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów zgłaszanych przez pacjentów i ich rodziny,
  • współpraca z pracownikami medycznymi Spółki w zakresie przestrzegania praw pacjenta,
  • edukacja pracowników medycznych Spółki z zakresu praw pacjenta oraz prowadzenie szkoleń w tym zakresie,
  • współpraca z lekarzami, placówkami opiekuńczo-leczniczymi oraz rodzinami pacjentów w zakresie planowanej opieki nad pacjentem po opuszczeniu przez niego Oddziału Szpitalnego,
  • pomoc pacjentom w uzyskiwaniu dostępu do dokumentacji medycznej,
  • wdrażanie standardów obsługi pacjenta,
  • współpraca z szpitalnym Zespołem ds. Etyki,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi w ramach zajmowanego stanowiska.

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej,
  • praktyczna umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych, prowadzenia mediacji i negocjacji,
  • świetnie rozwinięte kompetencje komunikacyjne, wysoka kultura osobista, nastawienie na współpracę, asertywność,
  • doświadczenie w prowadzeniu szkoleń będzie dodatkowym atutem.

Oto co oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat u pracodawcy o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • czas pracy zgodny ze standardami obowiązującymi w jednostkach służby zdrowia, w wymiarze 37 godz. 55 min. tygodniowo – w piątki pracujemy tylko do 13!,
  • benefity pozapłacowe: karnet Multisport, dofinansowanie kształcenia, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach,
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej placówce medycznej, będącej jednym z większych szpitali w regionie.
  • Zapraszamy do składania aplikacji (CV oraz list motywacyjny).
  • Dziękujemy za wszystkie aplikacje i uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

W razie zainteresowania przyszłym zatrudnieniem w Pionie Administracyjnym Szpitala zapraszamy do indywidualnego kontaktu z Działem Kadr i Zarządzania Zasobami Ludzkimi: tel. (32) 325-51-26, rekrutacja@szpitalmegrez.pl

Pracownicy administracyjni

scroll Skip to content