Sekretarz medyczny / Sekretarka medyczna
Twój zakres obowiązków
- Profesjonalna obsługa Pacjentów oraz realizowanie zadań administracyjnych i kancelaryjnych na oddziałach szpitalnych i w zakładach, w szczególności:
- rejestracja oraz obsługa recepcyjna i telefoniczna Pacjentów;
- udzielanie informacji o terminach i zakresie wykonywania świadczeń medycznych;
- prowadzenie, uzupełnianie, kompletowanie, archiwizowanie dokumentacji zgodnie ze standardami obowiązującymi w Spółce;
- wprowadzanie danych do systemu informatycznego;
- współpraca i komunikacja z instytucjami zewnętrznymi w zakresie wynikającym z zajmowanego stanowiska;
- wykonywanie zestawień, rejestrów i sprawozdań;
- bieżąca współpraca i komunikacja z personelem medycznym;
- zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów w zakładzie /oddziale;
- utrzymywanie wysokiego standardu obsługi Pacjentów oraz budowanie profesjonalnego wizerunku Szpitala;
- rozliczanie pacjentów i innych płatników w ramach prowadzonej przez jednostkę działalności.
Nasze wymagania
- gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym – WARUNEK KONIECZNY;
- doświadczenie w pracy na stanowisku sekretarki medycznej – WARUNEK KONIECZNY;
- doświadczanie w pracy w telefonicznej obsłudze Klienta – mile widziane;
- wykształcenie średnie;
- sprawność w obsłudze komputera i urządzeń biurowych;
- mile widziana znajomość systemu Amms i Alteris;
- umiejętność bezwzrokowego pisania na komputerze;
- znajomość procedur z zakresu diagnostyki obrazowej będzie dodatkowym atutem;
- wysoka kultura osobista, rozwinięta komunikatywność i empatia;
- asertywność i odporność na stres;
- wysoko rozwinięte umiejętności organizacji pracy własnej, podzielna uwaga i zdolność wykonywania obowiązków pod presją czasu.
Kierownik działu inwestycji
Twój zakres obowiązków
- Kompleksowy nadzór nad sprawami związanymi z przygotowaniem i realizacją inwestycji i remontów;
- Organizowanie i nadzorowanie pracy Działu Inwestycji;
- Prowadzenie i rozliczanie projektów zgodnie z zawartymi umowami oraz standardami obowiązującymi dla poszczególnych programów;
- Nadzór nad harmonogramem rzeczowo-finansowym;
- Nadzór nad budżetem projektu oraz kontrola prawidłowości wydatkowania środków;
- Przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji związanej z prowadzeniem i rozliczaniem inwestycji, w tym dokumentacji technicznej, wniosków, raportów, harmonogramów, pism;
- Nadzór nad archiwizowaniem dokumentacji zgodnie ze standardami Spółki;
- Raportowanie o stanie realizacji i rozliczania inwestycji;
- Ścisła współpraca w innymi komórkami organizacyjnymi merytorycznie zaangażowanymi w realizację projektów oraz z Działem Finansowo-Księgowym w zakresie rozliczania projektu;
- Bieżąca współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w tym prowadzenie korespondencji, udzielanie wyjaśnień, przedkładanie wymaganych dokumentów;
- Identyfikowanie i sygnalizowanie odchyleń i zagrożeń w realizacji projektu.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne;
- Doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowania i prowadzenia inwestycji, doświadczenie na stanowisku kierowniczym będzie dodatkowym atutem;
- Umiejętność weryfikowania harmonogramów rzeczowo-finansowych oraz kosztorysów;
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej;
- Swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office;
- Dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień budowlanych;
- Sumienność, odpowiedzialność, umiejętności organizacyjne i rozwinięte myślenie analityczne;
- Nastawienie na realizację celów.
Specjalista ds. socjalnych
Twój zakres obowiązków
- Udzielanie wszelkiej pomocy dotyczącej spraw socjalnych hospitalizowanych Pacjentów;
- Ustalanie z personelem medycznym i rodziną pacjenta zakresu i charakteru opieki nad pacjentem po jego wyjściu ze Szpitala;
- Omawianie z rodzinami pacjentów procedur i zasad związanych z umieszczeniem pacjenta w placówkach opiekuńczo-leczniczych;
- Współpraca w zakresie przekazywania pacjentów do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego lub Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego oraz przygotowywanie dokumentacji z tym związanej;
- Informowanie o dostępnych dla Pacjenta procedurach i świadczeniach w innych podmiotach i instytucjach;
- Kontakty z Ośrodkami Pomocy Społecznej oraz innymi instytucjami udzielającymi wsparcia Pacjentom w trudnej sytuacji;
- Pomoc osobom bezdomnym i samotnym przebywającym w Szpitalu;
- Prowadzenie stosownej dokumentacji związanej z powyższymi zadaniami.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe, preferowane – praca socjalna;
- Doświadczenie w pracy socjalnej, atutem będzie doświadczenie zdobyte w placówce ochrony zdrowia;
- Znajomość zagadnień związanych z prawami pacjenta;
- Empatia, komunikatywność i orientacja na Pacjenta.
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie i prowadzenie postępowań w celu udzielania zamówień, publicznych zgodzie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującym w Spółce,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych i rejestru umów,
- prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przyjętymi standardami,
- opracowywanie i publikowanie ogłoszeń,
- tworzenie rocznych planów i raportów w zakresie zamówień publicznych realizowanych w Spółce,
- prowadzenie całości korespondencji zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w Spółce,
- bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki w sprawach związanych z postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych,
- organizowanie instruktażu komórkom organizacyjnym Spółki w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych,
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania wykonawców, udzielanie im informacji i wyjaśnień,
- udział w pracach komisji przetargowych,
- bieżąca analiza i interpretacja obowiązujących przepisów prawa i orzecznictwa w zakresie niezbędnych do właściwego realizowania zadań przez dział.
Nasze oczekiwania:
- preferowane wykształcenie wyższe,
- minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych po stronie zamawiającego – warunek konieczny,
- swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office,
- sumienność, odpowiedzialność, umiejętności organizacyjne i rozwinięte myślenie analityczne,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- chęć do nauki i stałego poszerzania swojej wiedzy.
Oto co oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat u pracodawcy o ugruntowanej pozycji na rynku,
- czas pracy zgodny ze standardami obowiązującymi w jednostkach służby zdrowia, w wymiarze 37 godz. 55 min. tygodniowo – w piątki pracujemy tylko do 13!
- benefity pozapłacowe: karnet Multisport, dofinansowanie kształcenia, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej placówce medycznej, będącej jednym z większych szpitali w regionie,
- pracę w trybie stacjonarnym, w siedzibie Szpitala.
Specjalista / Specjalistka ds. kadrowych
Zakres obowiązków:
- Tworzenie dokumentów związanych z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi standardami;
- Obsługa umów kontraktowych i umów zleceń pracowników medycznych, gospodarczych i administracyjnych Szpitala;
- Comiesięczna weryfikacja i zatwierdzanie rachunków i faktur zleceniobiorców;
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy i nadzór nad poprawnością harmonogramów czasu pracy pracowników medycznych;
- Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo-płacowym;
- Nadzór nad terminami badań lekarskich, szkoleń BHP i ważnością wymaganych uprawnień;
- Tworzenie pism, analiz i sprawozdań na potrzeby Działu, innych komórek organizacyjnych oraz instytucji zewnętrznych;
- Bieżąca obsługa kadrowa Pracowników Spółki.
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie zawodowe w zakresie administracji kadrowej;
- Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz umiejętność stosowania ich w praktyce;
- Praktyczna znajomość zagadnień związanych z czasem pracy, umiejętność tworzenia i weryfikacji harmonogramów czasu pracy;
- Doświadczenie w obsłudze programów kadrowo-płacowych;
- Wysoka kultura osobista;
- Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i komunikacyjne;
- Umiejętność pracy w zespole i nastawienie na współpracę.
Oto co oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat u pracodawcy o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Czas pracy zgodny ze standardami obowiązującymi w jednostkach służby zdrowia, w wymiarze 37 godz. 55 min. tygodniowo – w piątki pracujemy tylko do 13!
- Benefity pozapłacowe: karnet Multisport, dofinansowanie kształcenia, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach.
Pełnomocnik ds. praw pacjenta
Zakres obowiązków:
- nadzór nad przestrzeganiem oraz stały monitoring przestrzegania praw pacjenta w Spółce,
- przyjmowanie ustnych i pisemnych skarg, wniosków i od pacjentów i członków ich rodzin wraz z analizą skarg i proponowaniem działań naprawczych,
- podejmowanie działań interwencyjnych w sytuacjach naruszenia prawa pacjenta,
- opracowywanie raportów o wpływających do Spółki skargach, wnioskach i pochwałach,
- przygotowywanie okresowych analiz z badania opinii pacjentów,
- pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów zgłaszanych przez pacjentów i ich rodziny,
- współpraca z pracownikami medycznymi Spółki w zakresie przestrzegania praw pacjenta,
- edukacja pracowników medycznych Spółki z zakresu praw pacjenta oraz prowadzenie szkoleń w tym zakresie,
- współpraca z lekarzami, placówkami opiekuńczo-leczniczymi oraz rodzinami pacjentów w zakresie planowanej opieki nad pacjentem po opuszczeniu przez niego Oddziału Szpitalnego,
- pomoc pacjentom w uzyskiwaniu dostępu do dokumentacji medycznej,
- wdrażanie standardów obsługi pacjenta,
- współpraca z szpitalnym Zespołem ds. Etyki,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi w ramach zajmowanego stanowiska.
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej,
- praktyczna umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych, prowadzenia mediacji i negocjacji,
- świetnie rozwinięte kompetencje komunikacyjne, wysoka kultura osobista, nastawienie na współpracę, asertywność,
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń będzie dodatkowym atutem.
Oto co oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat u pracodawcy o ugruntowanej pozycji na rynku,
- czas pracy zgodny ze standardami obowiązującymi w jednostkach służby zdrowia, w wymiarze 37 godz. 55 min. tygodniowo – w piątki pracujemy tylko do 13!,
- benefity pozapłacowe: karnet Multisport, dofinansowanie kształcenia, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej placówce medycznej, będącej jednym z większych szpitali w regionie.
- Zapraszamy do składania aplikacji (CV oraz list motywacyjny).
- Dziękujemy za wszystkie aplikacje i uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.