Sekretarz medyczny / Sekretarka medyczna

Twój zakres obowiązków

  • Profesjonalna obsługa Pacjentów oraz realizowanie zadań administracyjnych i kancelaryjnych na oddziałach szpitalnych i w zakładach, w szczególności:
  • rejestracja oraz obsługa recepcyjna i telefoniczna Pacjentów;
  • udzielanie informacji o terminach i zakresie wykonywania świadczeń medycznych;
  • prowadzenie, uzupełnianie, kompletowanie, archiwizowanie dokumentacji zgodnie ze standardami obowiązującymi w Spółce;
  • wprowadzanie danych do systemu informatycznego;
  • współpraca i komunikacja z instytucjami zewnętrznymi w zakresie wynikającym z zajmowanego stanowiska;
  • wykonywanie zestawień, rejestrów i sprawozdań;
  • bieżąca współpraca i komunikacja z personelem medycznym;
  • zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów w zakładzie /oddziale;
  • utrzymywanie wysokiego standardu obsługi Pacjentów oraz budowanie profesjonalnego wizerunku Szpitala;
  • rozliczanie pacjentów i innych płatników w ramach prowadzonej przez jednostkę działalności.

Nasze wymagania

  • gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym – WARUNEK KONIECZNY;
  • doświadczenie w pracy na stanowisku sekretarki medycznej – WARUNEK KONIECZNY;
  • doświadczanie w pracy w telefonicznej obsłudze Klienta – mile widziane;
  • wykształcenie średnie;
  • sprawność w obsłudze komputera i urządzeń biurowych;
  • mile widziana znajomość systemu Amms i Alteris;
  • umiejętność bezwzrokowego pisania na komputerze;
  • znajomość procedur z zakresu diagnostyki obrazowej będzie dodatkowym atutem;
  • wysoka kultura osobista, rozwinięta komunikatywność i empatia;
  • asertywność i odporność na stres;
  • wysoko rozwinięte umiejętności organizacji pracy własnej, podzielna uwaga i zdolność wykonywania obowiązków pod presją czasu.

Kierownik działu inwestycji

Twój zakres obowiązków

  • Kompleksowy nadzór nad sprawami związanymi z przygotowaniem i realizacją inwestycji i remontów;
  • Organizowanie i nadzorowanie pracy Działu Inwestycji;
  • Prowadzenie i rozliczanie projektów zgodnie z zawartymi umowami oraz standardami obowiązującymi dla poszczególnych programów;
  • Nadzór nad harmonogramem rzeczowo-finansowym;
  • Nadzór nad budżetem projektu oraz kontrola prawidłowości wydatkowania środków;
  • Przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji związanej z prowadzeniem i rozliczaniem inwestycji, w tym dokumentacji technicznej, wniosków, raportów, harmonogramów, pism;
  • Nadzór nad archiwizowaniem dokumentacji zgodnie ze standardami Spółki;
  • Raportowanie o stanie realizacji i rozliczania inwestycji;
  • Ścisła współpraca w innymi komórkami organizacyjnymi merytorycznie zaangażowanymi w realizację projektów oraz z Działem Finansowo-Księgowym w zakresie rozliczania projektu;
  • Bieżąca współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w tym prowadzenie korespondencji, udzielanie wyjaśnień, przedkładanie wymaganych dokumentów;
  • Identyfikowanie i sygnalizowanie odchyleń i zagrożeń w realizacji projektu.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe techniczne;
  • Doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowania i prowadzenia inwestycji, doświadczenie na stanowisku kierowniczym będzie dodatkowym atutem;
  • Umiejętność weryfikowania harmonogramów rzeczowo-finansowych oraz kosztorysów;
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej;
  • Swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office;
  • Dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień budowlanych;
  • Sumienność, odpowiedzialność, umiejętności organizacyjne i rozwinięte myślenie analityczne;
  • Nastawienie na realizację celów.

Specjalista ds. socjalnych

Twój zakres obowiązków

  • Udzielanie wszelkiej pomocy dotyczącej spraw socjalnych hospitalizowanych Pacjentów;
  • Ustalanie z personelem medycznym i rodziną pacjenta zakresu i charakteru opieki nad pacjentem po jego wyjściu ze Szpitala;
  • Omawianie z rodzinami pacjentów procedur i zasad związanych z umieszczeniem pacjenta w placówkach opiekuńczo-leczniczych;
  • Współpraca w zakresie przekazywania pacjentów do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego lub Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego oraz przygotowywanie dokumentacji z tym związanej;
  • Informowanie o dostępnych dla Pacjenta procedurach i świadczeniach w innych podmiotach i instytucjach;
  • Kontakty z Ośrodkami Pomocy Społecznej oraz innymi instytucjami udzielającymi wsparcia Pacjentom w trudnej sytuacji;
  • Pomoc osobom bezdomnym i samotnym przebywającym w Szpitalu;
  • Prowadzenie stosownej dokumentacji związanej z powyższymi zadaniami.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane – praca socjalna;
  • Doświadczenie w pracy socjalnej, atutem będzie doświadczenie zdobyte w placówce ochrony zdrowia;
  • Znajomość zagadnień związanych z prawami pacjenta;
  • Empatia, komunikatywność i orientacja na Pacjenta.

Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

Zakres obowiązków:

  • przygotowywanie i prowadzenie postępowań w celu udzielania zamówień, publicznych zgodzie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującym w Spółce,
  • prowadzenie rejestru zamówień publicznych i rejestru umów,
  • prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przyjętymi standardami,
  • opracowywanie i publikowanie ogłoszeń,
  • tworzenie rocznych planów i raportów w zakresie zamówień publicznych realizowanych w Spółce,
  • prowadzenie całości korespondencji zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w Spółce,
  • bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki w sprawach związanych z postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych,
  • organizowanie instruktażu komórkom organizacyjnym Spółki w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania wykonawców, udzielanie im informacji i wyjaśnień,
  • udział w pracach komisji przetargowych,
  • bieżąca analiza i interpretacja obowiązujących przepisów prawa i orzecznictwa w zakresie niezbędnych do właściwego realizowania zadań przez dział.

Nasze oczekiwania:

  • preferowane wykształcenie wyższe,
  • minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych po stronie zamawiającego – warunek konieczny,
  • swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office,
  • sumienność, odpowiedzialność, umiejętności organizacyjne i rozwinięte myślenie analityczne,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • chęć do nauki i stałego poszerzania swojej wiedzy.

Oto co oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat u pracodawcy o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • czas pracy zgodny ze standardami obowiązującymi w jednostkach służby zdrowia, w wymiarze 37 godz. 55 min. tygodniowo – w piątki pracujemy tylko do 13!
  • benefity pozapłacowe: karnet Multisport, dofinansowanie kształcenia, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach,
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej placówce medycznej, będącej jednym z większych szpitali w regionie,
  • pracę w trybie stacjonarnym, w siedzibie Szpitala.

Specjalista / Specjalistka ds. kadrowych

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie dokumentów związanych z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi standardami;
  • Obsługa umów kontraktowych i umów zleceń pracowników medycznych, gospodarczych i administracyjnych Szpitala;
  • Comiesięczna weryfikacja i zatwierdzanie rachunków i faktur zleceniobiorców;
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy i nadzór nad poprawnością harmonogramów czasu pracy pracowników medycznych;
  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo-płacowym;
  • Nadzór nad terminami badań lekarskich, szkoleń BHP i ważnością wymaganych uprawnień;
  • Tworzenie pism, analiz i sprawozdań na potrzeby Działu, innych komórek organizacyjnych oraz instytucji zewnętrznych;
  • Bieżąca obsługa kadrowa Pracowników Spółki.

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie zawodowe w zakresie administracji kadrowej;
  • Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz umiejętność stosowania ich w praktyce;
  • Praktyczna znajomość zagadnień związanych z czasem pracy, umiejętność tworzenia i weryfikacji harmonogramów czasu pracy;
  • Doświadczenie w obsłudze programów kadrowo-płacowych;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i komunikacyjne;
  • Umiejętność pracy w zespole i nastawienie na współpracę.

Oto co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat u pracodawcy o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Czas pracy zgodny ze standardami obowiązującymi w jednostkach służby zdrowia, w wymiarze 37 godz. 55 min. tygodniowo – w piątki pracujemy tylko do 13!
  • Benefity pozapłacowe: karnet Multisport, dofinansowanie kształcenia, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach.

Pełnomocnik ds. praw pacjenta

Zakres obowiązków:

  • nadzór nad przestrzeganiem oraz stały monitoring przestrzegania praw pacjenta w Spółce,
  • przyjmowanie ustnych i pisemnych skarg, wniosków i od pacjentów i członków ich rodzin wraz z analizą skarg i proponowaniem działań naprawczych,
  • podejmowanie działań interwencyjnych w sytuacjach naruszenia prawa pacjenta,
  • opracowywanie raportów o wpływających do Spółki skargach, wnioskach i pochwałach,
  • przygotowywanie okresowych analiz z badania opinii pacjentów,
  • pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów zgłaszanych przez pacjentów i ich rodziny,
  • współpraca z pracownikami medycznymi Spółki w zakresie przestrzegania praw pacjenta,
  • edukacja pracowników medycznych Spółki z zakresu praw pacjenta oraz prowadzenie szkoleń w tym zakresie,
  • współpraca z lekarzami, placówkami opiekuńczo-leczniczymi oraz rodzinami pacjentów w zakresie planowanej opieki nad pacjentem po opuszczeniu przez niego Oddziału Szpitalnego,
  • pomoc pacjentom w uzyskiwaniu dostępu do dokumentacji medycznej,
  • wdrażanie standardów obsługi pacjenta,
  • współpraca z szpitalnym Zespołem ds. Etyki,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi w ramach zajmowanego stanowiska.

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej,
  • praktyczna umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych, prowadzenia mediacji i negocjacji,
  • świetnie rozwinięte kompetencje komunikacyjne, wysoka kultura osobista, nastawienie na współpracę, asertywność,
  • doświadczenie w prowadzeniu szkoleń będzie dodatkowym atutem.

Oto co oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat u pracodawcy o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • czas pracy zgodny ze standardami obowiązującymi w jednostkach służby zdrowia, w wymiarze 37 godz. 55 min. tygodniowo – w piątki pracujemy tylko do 13!,
  • benefity pozapłacowe: karnet Multisport, dofinansowanie kształcenia, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach,
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej placówce medycznej, będącej jednym z większych szpitali w regionie.
  • Zapraszamy do składania aplikacji (CV oraz list motywacyjny).
  • Dziękujemy za wszystkie aplikacje i uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

W razie zainteresowania przyszłym zatrudnieniem w Pionie Administracyjnym Szpitala zapraszamy do indywidualnego kontaktu z Działem Kadr i Zarządzania Zasobami Ludzkimi: tel. (32) 325-51-26, rekrutacja@szpitalmegrez.pl

Pracownicy administracyjni

scroll Skip to content