Specjalista / Specjalistka ds. kadrowych
Zakres obowiązków:
- Tworzenie dokumentów związanych z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi standardami;
- Obsługa umów kontraktowych i umów zleceń pracowników medycznych, gospodarczych i administracyjnych Szpitala;
- Comiesięczna weryfikacja i zatwierdzanie rachunków i faktur zleceniobiorców;
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy i nadzór nad poprawnością harmonogramów czasu pracy pracowników medycznych;
- Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo-płacowym;
- Nadzór nad terminami badań lekarskich, szkoleń BHP i ważnością wymaganych uprawnień;
- Tworzenie pism, analiz i sprawozdań na potrzeby Działu, innych komórek organizacyjnych oraz instytucji zewnętrznych;
- Bieżąca obsługa kadrowa Pracowników Spółki.
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie zawodowe w zakresie administracji kadrowej;
- Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz umiejętność stosowania ich w praktyce;
- Praktyczna znajomość zagadnień związanych z czasem pracy, umiejętność tworzenia i weryfikacji harmonogramów czasu pracy;
- Doświadczenie w obsłudze programów kadrowo-płacowych;
- Wysoka kultura osobista;
- Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i komunikacyjne;
- Umiejętność pracy w zespole i nastawienie na współpracę.
Oto co oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat u pracodawcy o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Czas pracy zgodny ze standardami obowiązującymi w jednostkach służby zdrowia, w wymiarze 37 godz. 55 min. tygodniowo – w piątki pracujemy tylko do 13!
- Benefity pozapłacowe: karnet Multisport, dofinansowanie kształcenia, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach.
Pełnomocnik ds. praw pacjenta
Zakres obowiązków:
- nadzór nad przestrzeganiem oraz stały monitoring przestrzegania praw pacjenta w Spółce,
- przyjmowanie ustnych i pisemnych skarg, wniosków i od pacjentów i członków ich rodzin wraz z analizą skarg i proponowaniem działań naprawczych,
- podejmowanie działań interwencyjnych w sytuacjach naruszenia prawa pacjenta,
- opracowywanie raportów o wpływających do Spółki skargach, wnioskach i pochwałach,
- przygotowywanie okresowych analiz z badania opinii pacjentów,
- pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów zgłaszanych przez pacjentów i ich rodziny,
- współpraca z pracownikami medycznymi Spółki w zakresie przestrzegania praw pacjenta,
- edukacja pracowników medycznych Spółki z zakresu praw pacjenta oraz prowadzenie szkoleń w tym zakresie,
- współpraca z lekarzami, placówkami opiekuńczo-leczniczymi oraz rodzinami pacjentów w zakresie planowanej opieki nad pacjentem po opuszczeniu przez niego Oddziału Szpitalnego,
- pomoc pacjentom w uzyskiwaniu dostępu do dokumentacji medycznej,
- wdrażanie standardów obsługi pacjenta,
- współpraca z szpitalnym Zespołem ds. Etyki,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi w ramach zajmowanego stanowiska.
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej,
- praktyczna umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych, prowadzenia mediacji i negocjacji,
- świetnie rozwinięte kompetencje komunikacyjne, wysoka kultura osobista, nastawienie na współpracę, asertywność,
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń będzie dodatkowym atutem.
Oto co oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat u pracodawcy o ugruntowanej pozycji na rynku,
- czas pracy zgodny ze standardami obowiązującymi w jednostkach służby zdrowia, w wymiarze 37 godz. 55 min. tygodniowo – w piątki pracujemy tylko do 13!,
- benefity pozapłacowe: karnet Multisport, dofinansowanie kształcenia, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej placówce medycznej, będącej jednym z większych szpitali w regionie.
- Zapraszamy do składania aplikacji (CV oraz list motywacyjny).
- Dziękujemy za wszystkie aplikacje i uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.