Podstawowym naszym celem jest zapewnienie pacjentom fachowej i kompleksowej opieki w oparciu o obowiązujące standardy medyczne tworząc bezpieczny i przyjazny szpital zarówno dla pacjentów i pracowników.

Z myślą o ciągłym podnoszeniu jakości usług w celu zwiększenia bezpieczeństwa pacjenta, zmniejszenia ryzyka związanego z błędami medycznymi, zadowolenia oraz spełnienia oczekiwań pacjentów w 2014 roku wdrożyliśmy i stale doskonalimy Zintegrowany System Zarządzania (ZSZ), oparty na wymaganiach programu akredytacji szpitali oraz systemów zarządzania zgodnych z normami ISO 9001- Zarządzanie Jakością, 27001- Zarządzanie Bezpieczeństwem Informacji.

System pozwala na regularną ocenę bezpieczeństwa pacjenta hospitalizowanego, wyciągnięcie wniosków z prowadzonej oceny oraz wdrożenie działań naprawczych i doskonalących w oparciu o monitorowane dane.

Jakość w Szpitalu

scroll Przejdź do treści