Pielęgniarka Oddziałowa / Pielęgniarz Oddziałowy Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii

Zakres obowiązków:

  • Organizowanie pracy i obsad podległego personelu pielęgniarskiego oraz ratowników medycznych.
  • Ustalanie zadań na poszczególnych stanowiskach pracy;
  • Planowanie rozmieszczenia i wykorzystania podległego personelu, planowanie urlopów;
  • Rozliczanie czasu pracy i prowadzenie ewidencji czasu pracy;
  • Przeprowadzanie bieżącej i okresowej oceny pracowniczej;
  • Współpraca z Ordynatorem Oddziału w zakresie leczenia, pielęgnacji pacjentów, informowanie o stanie pacjentów i innych sprawach związanych z działalnością Oddziału;
  • Nadzór nad ekonomicznym i prawidłowym wykorzystaniem sprzętu, leków i materiałów opatrunkowych oraz innych środków niezbędnych do realizacji świadczeń medycznych;
  • Kontrola ilości zużytego sprzętu, leków i materiałów opatrunkowych itd.;
  • Uczestnictwo w codziennych raportach pielęgniarskich;
  • Uczestnictwo w odprawach pielęgniarskich i przekazywanie informacji podległemu personelowi;
  • Analizowanie potrzeb edukacyjnych podległego personelu, planowanie i przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych zgodnie z zapotrzebowaniem personelu, prowadzanie okresowo zebrań z personelem;
  • Nadzorowanie realizowanych czynnościach, dbanie o jakość udzielanych świadczeń;
  • Dbanie o porządek i dyscyplinę pracy;
  • Prowadzenie obowiązującej dokumentacji oraz kontrola dokumentowania udzielanych świadczeń;
  • Przedstawianie okresowych sprawozdań z działalności Oddziału Naczelnej Pielęgniarce;
  • Kontrolowanie badań okresowych podległego personelu;
  • Nadzorowanie przestrzegania praw pacjenta i postępowania zgodnie z zasadami etyki zawodowej;
  • Dbanie o bezpieczeństwo pacjentów i zespołu;
  • Dbanie o sprzęt i aparaturę medyczną;
  • Uczestniczenie w przygotowaniu zamówień i specyfikacji przetargowej;
  • Współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi szpitala w zakresie powierzonych zadań;
  • Współuczestniczenie w programie adaptacji zawodowej;
  • Udział w komisjach i zespołach problemowych, współudział w opracowaniu procedur, udział w przygotowaniu do akredytacji.

Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe oraz posiadanie specjalizacji z dziedziny anestezjologii i intensywnej opieki;
  • Aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki;
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w oddziale o profilu anestezjologicznym;
  • Podstawowa wiedza z zakresu: organizacji i funkcjonowania Oddziału Szpitalnego, standardów i procedur, praw pacjenta, etyki zawodowej, ustaw i rozporządzeń obowiązujących w pielęgniarstwie i systemie ochrony zdrowia;
  • Kompetencje kierownicze: umiejętność delegowania obowiązków, nastawienie na współpracę, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność planowania i organizowania pracy, komunikatywność, umiejętność rozwiązywania konfliktów;
  • Odpowiedzialność, empatia, odporność na stres, umiejętność podejmowania decyzji pod presją;
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zarządzaniu zespołem pielęgniarskim oraz przebyte kursy, szkolenia lub studia podyplomowe związane z zarządzaniem w ochronie zdrowia.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub umowę cywilnoprawną – w zależności od preferencji Kandydata) w wymiarze pełnego etatu;
  • Stabilne zatrudnienie w placówce zachowującej wysokie standardy – akredytacja Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia i certyfikacja ISO;
  • Benefity pozapłacowe: karnet Multisport, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej placówce medycznej, będącej jednym z większych szpitali w regionie.

Koordynator ds. organizacji zastępczych miejsc szpitalnych dla miasta Tychy

W związku z obowiązkiem, jaki na Szpital nakłada Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 27 października w sprawie przygotowania i wykorzystania podmiotów leczniczych na potrzeby obronne państwa – Szpital otwiera rekrutację wewnętrzną na stanowisko Koordynatora.

Zadaniem osoby pełniącej tę funkcję będzie opracowanie planu organizacji i funkcjonowania zespołów zastępczych miejsc szpitalnych na potrzeby obronne państwa, który zgodnie z ww. rozporządzeniem:

  • uwzględnia wszystkie zespoły zastępczych miejsc szpitalnych organizowane przez daną jednostkę samorządu terytorialnego, zgodnie z nałożonymi zadaniami, z wyszczególnieniem liczby, wielkości i lokalizacji zespołów zastępczych miejsc szpitalnych;
  • jest opracowywany we współpracy z kierownikiem wyznaczonego podmiotu leczniczego, w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych w zespole zastępczych miejsc szpitalnych; Dziennik Ustaw – 8 – Poz. 2482;
  • jest opracowywany we współpracy z właściwym państwowym inspektorem sanitarnym w zakresie zabezpieczenia sanitarno-epidemiologicznego;
  • zawiera informacje o niezbędnym personelu, w szczególności o personelu medycznym zapewnianym w ramach zadań nałożonych na wskazany podmiot leczniczy, zaplanowanym do udzielania świadczeń zdrowotnych w zespołach zastępczych miejsc szpitalnych, w tym:

a) szczegółowy wykaz personelu medycznego,

b) zbiorcze liczbowe zestawienie personelu medycznego w podziale na zawody medyczne;

  • zawiera informacje o organizacji i funkcjonowaniu zespołu zastępczych miejsc szpitalnych, w zakresie:

a) zabezpieczenia niezbędnego sprzętu, wyposażenia, zaopatrzenia w produkty lecznicze i wyroby medyczne,

b) zaopatrzenia w wodę i energię elektryczną, w tym zasilanie awaryjne,

c) zapewnienia żywienia,

d) postępowania z odpadami medycznymi,

e) zabezpieczenia usług pralniczych oraz środków czystości i higieny osobistej,

f) zabezpieczenia systemu łączności,

g) sposobu i zakresu prowadzenia dokumentacji medycznej,

h) postępowania ze zwłokami,

i) ewakuacji pacjentów, personelu, wyposażenia i sprzętu medycznego,

j) innych przedsięwzięć, zabezpieczeń, usług lub procedur niezbędnych w celu organizacji i funkcjonowania zespołu zastępczych miejsc szpitalnych na potrzeby obronne państwa;

  • jest uzgadniany przez starostę;
  • jest zatwierdzany przez wojewodę;
  • podlega corocznej aktualizacji według stanu na dzień 31 marca danego roku, a informacja aktualizacyjna jest przekazywana właściwemu terytorialnie staroście i wojewodzie w terminie do dnia 30 maja danego roku.

 

Dodatkowe informacje:

Funkcję Koordynatora może pełnić osoba będąca pracownikiem medycznym.

Zadania będą realizowane poprzez powierzenie dodatkowej funkcji obok aktualnie zajmowanego stanowiska pracy.

Specjalista / Specjalistka ds. organizacyjnych

Twój zakres obowiązków

  • sporządzanie projektów dokumentów wewnętrznych i ich aktualizacja (regulaminów, instrukcji, zarządzeń);
  • sporządzanie projektów umów, koordynacja zawieranych umów;
  • przygotowywanie pism wychodzących, prowadzenie korespondencji Działu;
  • przygotowywanie zmian i dokonywanie aktualizacji w rejestrach, w których Spółka widnieje;
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w szczególności z NFZ, Urzędem Wojewódzkim, Urzędem Marszałkowskim, Ministerstwem Zdrowia, sądami i prokuraturą;
  • kompletowanie, archiwizowanie, porządkowanie dokumentacji Działu;
  • zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów w Dziale;
  • prowadzenie ewidencji i rejestrów zgodnie z obowiązującymi w Spółce standardami;
  • obsługa kancelaryjna Spółki, w tym pełnienie zastępstwa i wspieranie pracy w Sekretariacie i Kancelarii Spółki w ramach bieżących potrzeb;

Nasze wymagania

  • wykształcenie  wyższe (mile widziane o kierunku administracja lub pokrewnym);
  • co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
  • znajomość zagadnień dot.  organizacji ochrony zdrowia będzie dodatkowym atutem;
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office oraz sprawna obsługa urządzeń biurowych;
  • umiejętność sprawnego przygotowywania tekstu pisanego;
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • umiejętność pracy w zespole, nastawienie na współpracę, komunikatywność, samodzielność, sumienność i rzetelność.

Sekretarka / Sekretarz Dyrektora ds. Medycznych

Twój zakres obowiązków

  • Wspieranie realizacji obowiązków służbowych Dyrektora ds. Medycznych;
  • Prowadzenie obiegu dokumentów i informacji w sekretariacie Dyrektora ds. Medycznych;
  • Nadzór nad realizacją zadań zlecanych przez Dyrektora ds. Medycznych w uzgodnionym zakresie;
  • Wyszukiwanie, gromadzenie, analizowanie informacji i danych;
  • Tworzenie pism, raportów, zestawień i innych dokumentów na potrzeby Dyrektora ds. Medycznych;
  • Prowadzenie obsługi kancelaryjnej sekretariatu, obsługa korespondencji, poczty elektronicznej i telefonów;
  • Kompletowanie, archiwizowanie, przechowywanie dokumentacji;
  • Przyjmowanie interesantów;
  • Prowadzenie kalendarza;
  • Organizacja i obsługa spotkań, sporządzanie protokołów.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym w podmiocie leczniczym – warunek konieczny!
  • Biegła obsługa pakietu Microsoft Office i urządzeń biurowych, znajomość systemu Amms będzie dodatkowym atutem;
  • Umiejętność sprawnego pisania pism, raportów, notatek itp.;
  • Umiejętność sprawnego pozyskiwania, zestawiania i prezentowania danych;
  • Postawa proaktywna, zdolność do identyfikowania i nazywania problemów oraz dostarczania rozwiązań;
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów zawodowych i budowaniu profesjonalnych relacji;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i komunikacyjne;
  • Umiejętność pracy w zespole i nastawienie na współpracę.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat u pracodawcy o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Czas pracy zgodny ze standardami obowiązującymi w jednostkach służby zdrowia, w wymiarze 37 godz. 55 min. tygodniowo – w piątki pracujemy tylko do 13!
  • Benefity pozapłacowe: karnet Multisport, dofinansowanie kształcenia, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach.

Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

Zakres obowiązków:

  • przygotowywanie i prowadzenie postępowań w celu udzielania zamówień, publicznych zgodzie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującym w Spółce,
  • prowadzenie rejestru zamówień publicznych i rejestru umów,
  • prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przyjętymi standardami,
  • opracowywanie i publikowanie ogłoszeń,
  • tworzenie rocznych planów i raportów w zakresie zamówień publicznych realizowanych w Spółce,
  • prowadzenie całości korespondencji zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w Spółce,
  • bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki w sprawach związanych z postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych,
  • organizowanie instruktażu komórkom organizacyjnym Spółki w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania wykonawców, udzielanie im informacji i wyjaśnień,
  • udział w pracach komisji przetargowych,
  • bieżąca analiza i interpretacja obowiązujących przepisów prawa i orzecznictwa w zakresie niezbędnych do właściwego realizowania zadań przez dział.

Nasze oczekiwania:

  • preferowane wykształcenie wyższe,
  • minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych po stronie zamawiającego – warunek konieczny,
  • swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office,
  • sumienność, odpowiedzialność, umiejętności organizacyjne i rozwinięte myślenie analityczne,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • chęć do nauki i stałego poszerzania swojej wiedzy.

Oto co oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat u pracodawcy o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • czas pracy zgodny ze standardami obowiązującymi w jednostkach służby zdrowia, w wymiarze 37 godz. 55 min. tygodniowo – w piątki pracujemy tylko do 13!
  • benefity pozapłacowe: karnet Multisport, dofinansowanie kształcenia, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach,
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej placówce medycznej, będącej jednym z większych szpitali w regionie,
  • pracę w trybie stacjonarnym, w siedzibie Szpitala.

W razie zainteresowania przyszłym zatrudnieniem w Pionie Administracyjnym Szpitala zapraszamy do indywidualnego kontaktu z Działem Kadr i Zarządzania Zasobami Ludzkimi: tel. (32) 325-51-26, [email protected]

Pracownicy administracyjni

scroll Przejdź do treści