Pielęgniarka Oddziałowa / Pielęgniarz Oddziałowy Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Zakres obowiązków:
- Organizowanie pracy i obsad podległego personelu pielęgniarskiego oraz ratowników medycznych.
- Ustalanie zadań na poszczególnych stanowiskach pracy;
- Planowanie rozmieszczenia i wykorzystania podległego personelu, planowanie urlopów;
- Rozliczanie czasu pracy i prowadzenie ewidencji czasu pracy;
- Przeprowadzanie bieżącej i okresowej oceny pracowniczej;
- Współpraca z Ordynatorem Oddziału w zakresie leczenia, pielęgnacji pacjentów, informowanie o stanie pacjentów i innych sprawach związanych z działalnością Oddziału;
- Nadzór nad ekonomicznym i prawidłowym wykorzystaniem sprzętu, leków i materiałów opatrunkowych oraz innych środków niezbędnych do realizacji świadczeń medycznych;
- Kontrola ilości zużytego sprzętu, leków i materiałów opatrunkowych itd.;
- Uczestnictwo w codziennych raportach pielęgniarskich;
- Uczestnictwo w odprawach pielęgniarskich i przekazywanie informacji podległemu personelowi;
- Analizowanie potrzeb edukacyjnych podległego personelu, planowanie i przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych zgodnie z zapotrzebowaniem personelu, prowadzanie okresowo zebrań z personelem;
- Nadzorowanie realizowanych czynnościach, dbanie o jakość udzielanych świadczeń;
- Dbanie o porządek i dyscyplinę pracy;
- Prowadzenie obowiązującej dokumentacji oraz kontrola dokumentowania udzielanych świadczeń;
- Przedstawianie okresowych sprawozdań z działalności Oddziału Naczelnej Pielęgniarce;
- Kontrolowanie badań okresowych podległego personelu;
- Nadzorowanie przestrzegania praw pacjenta i postępowania zgodnie z zasadami etyki zawodowej;
- Dbanie o bezpieczeństwo pacjentów i zespołu;
- Dbanie o sprzęt i aparaturę medyczną;
- Uczestniczenie w przygotowaniu zamówień i specyfikacji przetargowej;
- Współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi szpitala w zakresie powierzonych zadań;
- Współuczestniczenie w programie adaptacji zawodowej;
- Udział w komisjach i zespołach problemowych, współudział w opracowaniu procedur, udział w przygotowaniu do akredytacji.
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- Wykształcenie wyższe oraz posiadanie specjalizacji z dziedziny anestezjologii i intensywnej opieki;
- Aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki;
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w oddziale o profilu anestezjologicznym;
- Podstawowa wiedza z zakresu: organizacji i funkcjonowania Oddziału Szpitalnego, standardów i procedur, praw pacjenta, etyki zawodowej, ustaw i rozporządzeń obowiązujących w pielęgniarstwie i systemie ochrony zdrowia;
- Kompetencje kierownicze: umiejętność delegowania obowiązków, nastawienie na współpracę, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność planowania i organizowania pracy, komunikatywność, umiejętność rozwiązywania konfliktów;
- Odpowiedzialność, empatia, odporność na stres, umiejętność podejmowania decyzji pod presją;
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zarządzaniu zespołem pielęgniarskim oraz przebyte kursy, szkolenia lub studia podyplomowe związane z zarządzaniem w ochronie zdrowia.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub umowę cywilnoprawną – w zależności od preferencji Kandydata) w wymiarze pełnego etatu;
- Stabilne zatrudnienie w placówce zachowującej wysokie standardy – akredytacja Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia i certyfikacja ISO;
- Benefity pozapłacowe: karnet Multisport, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach;
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej placówce medycznej, będącej jednym z większych szpitali w regionie.
Koordynator ds. organizacji zastępczych miejsc szpitalnych dla miasta Tychy
W związku z obowiązkiem, jaki na Szpital nakłada Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 27 października w sprawie przygotowania i wykorzystania podmiotów leczniczych na potrzeby obronne państwa – Szpital otwiera rekrutację wewnętrzną na stanowisko Koordynatora.
Zadaniem osoby pełniącej tę funkcję będzie opracowanie planu organizacji i funkcjonowania zespołów zastępczych miejsc szpitalnych na potrzeby obronne państwa, który zgodnie z ww. rozporządzeniem:
- uwzględnia wszystkie zespoły zastępczych miejsc szpitalnych organizowane przez daną jednostkę samorządu terytorialnego, zgodnie z nałożonymi zadaniami, z wyszczególnieniem liczby, wielkości i lokalizacji zespołów zastępczych miejsc szpitalnych;
- jest opracowywany we współpracy z kierownikiem wyznaczonego podmiotu leczniczego, w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych w zespole zastępczych miejsc szpitalnych; Dziennik Ustaw – 8 – Poz. 2482;
- jest opracowywany we współpracy z właściwym państwowym inspektorem sanitarnym w zakresie zabezpieczenia sanitarno-epidemiologicznego;
- zawiera informacje o niezbędnym personelu, w szczególności o personelu medycznym zapewnianym w ramach zadań nałożonych na wskazany podmiot leczniczy, zaplanowanym do udzielania świadczeń zdrowotnych w zespołach zastępczych miejsc szpitalnych, w tym:
a) szczegółowy wykaz personelu medycznego,
b) zbiorcze liczbowe zestawienie personelu medycznego w podziale na zawody medyczne;
- zawiera informacje o organizacji i funkcjonowaniu zespołu zastępczych miejsc szpitalnych, w zakresie:
a) zabezpieczenia niezbędnego sprzętu, wyposażenia, zaopatrzenia w produkty lecznicze i wyroby medyczne,
b) zaopatrzenia w wodę i energię elektryczną, w tym zasilanie awaryjne,
c) zapewnienia żywienia,
d) postępowania z odpadami medycznymi,
e) zabezpieczenia usług pralniczych oraz środków czystości i higieny osobistej,
f) zabezpieczenia systemu łączności,
g) sposobu i zakresu prowadzenia dokumentacji medycznej,
h) postępowania ze zwłokami,
i) ewakuacji pacjentów, personelu, wyposażenia i sprzętu medycznego,
j) innych przedsięwzięć, zabezpieczeń, usług lub procedur niezbędnych w celu organizacji i funkcjonowania zespołu zastępczych miejsc szpitalnych na potrzeby obronne państwa;
- jest uzgadniany przez starostę;
- jest zatwierdzany przez wojewodę;
- podlega corocznej aktualizacji według stanu na dzień 31 marca danego roku, a informacja aktualizacyjna jest przekazywana właściwemu terytorialnie staroście i wojewodzie w terminie do dnia 30 maja danego roku.
Dodatkowe informacje:
Funkcję Koordynatora może pełnić osoba będąca pracownikiem medycznym.
Zadania będą realizowane poprzez powierzenie dodatkowej funkcji obok aktualnie zajmowanego stanowiska pracy.
Specjalista / Specjalistka ds. organizacyjnych
Twój zakres obowiązków
- sporządzanie projektów dokumentów wewnętrznych i ich aktualizacja (regulaminów, instrukcji, zarządzeń);
- sporządzanie projektów umów, koordynacja zawieranych umów;
- przygotowywanie pism wychodzących, prowadzenie korespondencji Działu;
- przygotowywanie zmian i dokonywanie aktualizacji w rejestrach, w których Spółka widnieje;
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w szczególności z NFZ, Urzędem Wojewódzkim, Urzędem Marszałkowskim, Ministerstwem Zdrowia, sądami i prokuraturą;
- kompletowanie, archiwizowanie, porządkowanie dokumentacji Działu;
- zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów w Dziale;
- prowadzenie ewidencji i rejestrów zgodnie z obowiązującymi w Spółce standardami;
- obsługa kancelaryjna Spółki, w tym pełnienie zastępstwa i wspieranie pracy w Sekretariacie i Kancelarii Spółki w ramach bieżących potrzeb;
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe (mile widziane o kierunku administracja lub pokrewnym);
- co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
- znajomość zagadnień dot. organizacji ochrony zdrowia będzie dodatkowym atutem;
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office oraz sprawna obsługa urządzeń biurowych;
- umiejętność sprawnego przygotowywania tekstu pisanego;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- umiejętność pracy w zespole, nastawienie na współpracę, komunikatywność, samodzielność, sumienność i rzetelność.
Sekretarka / Sekretarz Dyrektora ds. Medycznych
Twój zakres obowiązków
- Wspieranie realizacji obowiązków służbowych Dyrektora ds. Medycznych;
- Prowadzenie obiegu dokumentów i informacji w sekretariacie Dyrektora ds. Medycznych;
- Nadzór nad realizacją zadań zlecanych przez Dyrektora ds. Medycznych w uzgodnionym zakresie;
- Wyszukiwanie, gromadzenie, analizowanie informacji i danych;
- Tworzenie pism, raportów, zestawień i innych dokumentów na potrzeby Dyrektora ds. Medycznych;
- Prowadzenie obsługi kancelaryjnej sekretariatu, obsługa korespondencji, poczty elektronicznej i telefonów;
- Kompletowanie, archiwizowanie, przechowywanie dokumentacji;
- Przyjmowanie interesantów;
- Prowadzenie kalendarza;
- Organizacja i obsługa spotkań, sporządzanie protokołów.
Nasze wymagania
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym w podmiocie leczniczym – warunek konieczny!
- Biegła obsługa pakietu Microsoft Office i urządzeń biurowych, znajomość systemu Amms będzie dodatkowym atutem;
- Umiejętność sprawnego pisania pism, raportów, notatek itp.;
- Umiejętność sprawnego pozyskiwania, zestawiania i prezentowania danych;
- Postawa proaktywna, zdolność do identyfikowania i nazywania problemów oraz dostarczania rozwiązań;
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów zawodowych i budowaniu profesjonalnych relacji;
- Wysoka kultura osobista;
- Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i komunikacyjne;
- Umiejętność pracy w zespole i nastawienie na współpracę.
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat u pracodawcy o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Czas pracy zgodny ze standardami obowiązującymi w jednostkach służby zdrowia, w wymiarze 37 godz. 55 min. tygodniowo – w piątki pracujemy tylko do 13!
- Benefity pozapłacowe: karnet Multisport, dofinansowanie kształcenia, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach.
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie i prowadzenie postępowań w celu udzielania zamówień, publicznych zgodzie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującym w Spółce,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych i rejestru umów,
- prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przyjętymi standardami,
- opracowywanie i publikowanie ogłoszeń,
- tworzenie rocznych planów i raportów w zakresie zamówień publicznych realizowanych w Spółce,
- prowadzenie całości korespondencji zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w Spółce,
- bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki w sprawach związanych z postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych,
- organizowanie instruktażu komórkom organizacyjnym Spółki w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych,
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania wykonawców, udzielanie im informacji i wyjaśnień,
- udział w pracach komisji przetargowych,
- bieżąca analiza i interpretacja obowiązujących przepisów prawa i orzecznictwa w zakresie niezbędnych do właściwego realizowania zadań przez dział.
Nasze oczekiwania:
- preferowane wykształcenie wyższe,
- minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych po stronie zamawiającego – warunek konieczny,
- swobodne posługiwanie się pakietem Microsoft Office,
- sumienność, odpowiedzialność, umiejętności organizacyjne i rozwinięte myślenie analityczne,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- chęć do nauki i stałego poszerzania swojej wiedzy.
Oto co oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat u pracodawcy o ugruntowanej pozycji na rynku,
- czas pracy zgodny ze standardami obowiązującymi w jednostkach służby zdrowia, w wymiarze 37 godz. 55 min. tygodniowo – w piątki pracujemy tylko do 13!
- benefity pozapłacowe: karnet Multisport, dofinansowanie kształcenia, ubezpieczenie grupowe na atrakcyjnych warunkach,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozpoznawalnej placówce medycznej, będącej jednym z większych szpitali w regionie,
- pracę w trybie stacjonarnym, w siedzibie Szpitala.