Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta odpowiada na pytania pacjentów, wyjaśnia sprawy i skargi przez nich zgłaszane. Zadania Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta koncentrują się na kwestiach związanych z szeroko pojętym przestrzeganiem praw pacjentów a ściślej na:
- czuwaniu nad przestrzeganiem praw pacjenta,
- wskazywaniu trybu skargowego w przypadku naruszenia praw pacjenta,
- podejmowaniu działań interwencyjnych w sytuacjach tego wymagających związanych z realizacją praw pacjenta,
- udzielaniu odpowiedzi na pytania i skargi pacjentów,
- analizie skarg i wniosków kierowanych przez pacjentów,
- przyjmowaniu pochwał od pacjentów w zakresie udzielonym im świadczeń zdrowotnych.
Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta w Megrez Sp. z o.o.:
Lucyna Michałowska
Godziny przyjęć:
poniedziałek, wtorek, środa, czwartek: 12:00 - 14:00
pok. 2.7A, poziom II
tel.: 32 3255 154
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Szczegółowych informacji o prawach pacjenta udziela: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta;
ul. Młynarska 46, 01- 171 Warszawa; sekretariat: tel (22) 532 82 50 ; fax (22) 532 82 30; e- mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (przyjęcia interesantów w biurze : pn.- pt. od 9.00 do 15.00)
Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta:
800-190-590 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych)
pn. – pt. w godz. 8.00 – 20.00
http://www.bpp.gov.pl/
SKARGI I WNIOSKI można składać w Kancelarii Spółki (poziom 1), a także kierować na następujący adres:
- Megrez Sp. z o.o. Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Tychach ul. Edukacji 102;
43-100 Tychy; - e – mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub e –mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.