top podstrona

PACJENT MA PRAWO DO:

  1. Świadczeń zdrowotnych odpowiadających wymaganiom aktualnej wiedzy medycznej.
  2. Informacji o swoim stanie zdrowia.
  3. Zachowania w tajemnicy, przez osoby udzielające świadczeń zdrowotnych, informacji związanych z pacjentem, w szczególności z jego stanem zdrowia.
  4. Wyrażenia zgody albo odmowy na udzielenie świadczeń zdrowotnych.
  5. Zgłaszania działań niepożądanych produktów leczniczych.
  6. Poszanowania intymności i godności, w szczególności w czasie udzielania świadczeń zdrowotnych.
  7. Dokumentacji medycznej dotyczącej stanu zdrowia oraz udzielonych świadczeń zdrowotnych.
  8. Zgłoszenia sprzeciwu wobec opinii albo orzeczenia lekarza.\
  9. Poszanowania życia prywatnego i rodzinnego.
  10. Opieki duszpasterskiej.
  11. Przechowywania rzeczy wartościowych w depozycie.

RZECZNIK PRAW PACJENTA
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta

Ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa
Tel. (22) 532 82 50
Faks (22)532 82 30
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.bpp.gov.pl

Bezpłatna infolinia
0 800 190 590 od poniedziałku do piątku w godz. 09.00 – 21.00
Połączenia z telefonów stacjonarnych i komórkowych

Prawa pacjenta oraz zasady funkcjonowania Rzecznika Praw Pacjenta wynikają z ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta

wszelkie prawa zastrzeżone
MEGREZ. 2016 | Mapa strony
projekt i wykonanie strony internetowej:
group4 - strony internetowe